Anti Workaholic Club

Egy munkamániás átlagos napja

2022. március 15. 11:16 - Dreamerlady

 

Józsi, 38 éves account manager. Ruházatát márkás darabok alkotják, okos tekintetét Gucci szemüveg emeli ki, kezében legújabb iPhone. Józsi gyakran siet, sokszor ideges, gyorsan beszél, néha szaggatottan veszi a levegőt. Józsi végső stádiumú munkamániában szenved. A következőkben bemutatjuk egy átlagos napját

06:00 Fuhh, de rosszul aludtam ma is. Nem értem, ezek a mostani altatók totál gyengék. Mindegy is, legalább éjjel sikerült megoldanom a mai deles meeting egyik legégetőbb problémáját…

07:35 Bevágok egy második kávét, csak úgy miheztartás végett. Muszáj egy kicsit felpörögjek a reggeli prezire. Remélem, az ügyfél végre bekajálja a projektet. Múltkor annyira felhúzott az idióta kérdéseivel. Néha úgy fel tudnak cseXXni az ügyfelek, legszívesebben belemásznék némelyikük arcába.

10:00 Éééééés, végre megvette! Na, leütöttük a melót, holnap osztom is ki a feladatokat azoknak a balfaXX  fejlesztőknek. Kivagyok tőlük, folyton visszapofáznak, nem értékelik, hogy ennyi munkát behozok a cégbe. Ahelyett, hogy örülnének, hogy van projekt és dől a lé. Semmirekellő léhűtő banda… Ez a projekt csak egy 10 000 termékes kis webshop. Ez a hülyének is megvan egy hét alatt. Jófej voltam, hosszabb deadline-al vállaltuk, két hét alatt simán összepattintják. Nem is értem, mi a gondjuk, talán priorizálniuk kellene a többi meló között. Ez az ügyfél sokkal fontosabb, mint a többi projekt, ami bent van náluk.

11:50 Hívtak kajálni a többiek. Dögös ez a Rozi, az új junior csaj, elvinném egy körre. Ehh, most nincs időm velük menni a közeli étterembe. Déltől menüs kaja van, de kinek van erre fél órája. Nem baj, majd jövő héten elhívom Rozit kávézni. Mindjárt itt van a kuXXa fontos ügyfél. Ha ezt megcsípem, nagyon zsíros lesz az év végi bónusz. 

14:30 Megvan és megvan!! Ezt eladtam megint. Mondjuk kemény harc lesz a hirdetéskezelő csapattal, azt mondták, nem tudják, hova timeingolják be a projektet. Istenem, hogy még ezt is nekem kellene megoldanom. Teljesen idióta, lassú banda. Majd megugorják, ez már nem az én gondom. Na, bedobtam 2 Redbullt, kezd visszacsapni a hónapok óta tartó inszomnia. 

15:30 Elküldtem a junior grafikust melegebb éghajlatra. Kéri az egyik legfontosabb ügyfél a kreatívokat, erre sehol nem tart velük. Megpróbálta lenyomni a torkomon, hogy ennyi idő kevés erre a néhány képre. Hát agyam eldobom. Kiverem belőle, addig nem megy haza! Basszus, órák óta fáj a fejem, na be is veszek valami fájdalomcsillapítót. Duplázok, hogy biztosra menjek, nem érek rá a migrénre. Végre megeszem az ebédemet is. Sajnos ma is csak egy szendvicsre van időm, de nem baj, majd hétfőtől elkezdek egy új egészséges étrendet.

17:30 Kiküldtem azt az öt ajánlatot, amit a főnökkel múltkor megbeszéltünk. Remélem, bejön valami. Grafikus csaj még mindig nincs kész. Nem baj, ha kell, itt alszik.

20:00 Na, vissza is értem Lacitól. Új ügyfél, most hoztam be a cégbe. Fantasztikus ez a pali, 3 cége van, éjjelente egy 4. business beindításán dolgozik, hát így kell ezt csinálni, gyerekek! Baromi jót dumáltunk, minket akarnak megbízni az új cég weblapjának teljeskörű kialakításával és menedzselésével. Benyomtam Lacival pár sört, meg néhány felest, egy munkavacsora során ezt mégsem lehet visszautasítani. 

20:30 Kiscsaj még mindig bent ül az irodában… Én viszont megigértem, hogy ma leadom a kreatívokat, ha fene fenét eszik is… Az előbb kicsit sírt is. Nem bírom ezeket a mai fiatalokat, annyira picsogósak.

21:30 Végre kész a grafikai anyag, ügyfélnek kiküldtem. Le is léptem haza. Kondi ma is kimaradt, fene ebbe a kolleganőbe. Mindegy, majd hétfőn bepótolom. 

22:30 Már itthon. Hosszú volt ez a nap is. Pedig kaptam most egy baromi érdekes szakmai anyagot, egy új tartalomkezelő rendszerről van szó… Be lehetne ezt is húzni a cég termékei közé. Gyorsan átfutom este ezt a pár oldalt, ez még simán belefér.

23:45 Közben este felhívott az egyik haverom, tud egy nagyon jó üzleti lehetőséget. Egy befektetésről van szó, óriási hozammal. Jó, van benne egy kis kockázat, de “aki mer, az nyer!” Nem igaz?? Megvitattuk a haverral, osztok-szorzok, de szerintem beszállok a buliba. Na, húzok aludni.

02:30 Már megint nem bírok aludni. Reggel hívom a dokit, szerintem le kéne cserélnünk ezt az altatót, mert szXXt se ér. Mindegy, úgyis van itt egy megoldandó feladat a reggeli meetingre, akkor hozzá is látok…

 

komment
süti beállítások módosítása